ویژه نامه سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب در سوریه منتشر شد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش عصر یكشنبه روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در سوریه در این ویژه نامه علاوه بر درج بیانات حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در كنفرانس بین المللی بیداری اسلامی در تهران به زبان عربی ، مقالات و مطالب مختلفی در خصوص دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی منتشر شده است.

از مهم ترین عناوین مقالات این ویژه نامه می توان به سخنان آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه ، 'محمدرضا رئوف شیبانی ' سفیر ایران در سوریه و حجت الاسلام و المسلمین ' علی خیاط ' رایزن فرهنگی ایران در سوریه در ارتباط با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد.

* دستاوردهای علمی ، فرهنگی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در سایه تحریم ها ،

بررسی روابط فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با سوریه ، نقش انقلاب اسلامی ایران در گسترش روابط ایران و عرب ، نقش انقلاب اسلامی در حمایت از موضوع فلسطین و جایگاه زن در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مقاله های و مطالب منتشره در این ویژه نامه است.

در این ویژه نامه همچنین عكس هایی از حضرت امام خمینی (ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ، دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف، مراكز سیاحتی و زیارتی ایران و همچنین طرح های عمرانی در دست ساخت ایران در سوریه منتشر شده است.

این ویژه نامه رنگی در تیراژ دو هزار نسخه به چاپ رسیده است و در برنامه های فرهنگی ایران در سوریه توزیع می شود.

خاورم**1436*1832*





:: برچسب‌ها: فیلم , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: